חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
LOGO (W) yadstam יד הסת"ם

שולחן סופרים מלכות​

המחיר המקורי היה: 1,800.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 1,500.00 ₪.

 

שולחן סופרים מלכות​ הוא הפתרון המושלם לסופרי סת”ם מתקדמים. הוא כולל לוח אור מובנה ותמיכה לידיים לנוחות מרבית ודיוק מרבי בכתיבה. השולחן מעוצב עם שני קומות: ריפוד למרפקים ופלטת כתיבה עם אפשרות לשינוי זווית. נוחות הכתיבה.

שולחן כתיבה הוא מוצר צריכה בסיסי עבור סופר סת”ם. הרבה סופרים ותיקים ומצליחים פרשו מהמקצוע בגלל כאבי גב, רגליים ועוד. במאמרים הקודמים דיברנו על חשיבות הקלף הטוב, הדיו וסמיכותו, וכמובן טיב הקולמוס, אך לא פחות חשוב מזה השולחן והכסא.

שולחן סופרים מלכות​, במידות 80 על 39 ס”מ וגובה 78 ס”מ. מתוכנן בקפידה כדי לספק תמיכה נוחה ובריאה לסופרי הסת”ם. השולחן בנוי מחומרים איכותיים ומציע יציבות מרבית בזמן הכתיבה. הגובה המתאים של השולחן מאפשר ישיבה נוחה ושמירה על יציבה נכונה, מה שמפחית את העומס על הגב והרגליים במהלך שעות ארוכות של עבודה.

השולחן מגיע עם משטח עבודה רחב. מאפשר לך פריסה נוחה של כל החומרים הדרושים לכתיבה, כולל קלף, דיו, וקולמוס.

העיצוב הארגונומי של השולחן נועד לשפר את נוחות העבודה. מנוע לך בעיות בריאותיות הנובעות מישיבה ממושכת בתנוחות לא נכונות. בנוסף, השולחן מאפשר לך לכוון הזווית משטח הכתיבה עד ל-63 מעלות, מאפשר לכל סופר להתאים את השולחן לצרכיו האישיים ולנוחות המקסימלית שלו בדיוק בשבילך.

מוצרים קשורים

חוות דעת של לקוחות

5/5

?

5/5

?

הצטרף לניוזלטר שלנו